Kariera

TWORZYMY ZESPÓŁ DYNAMICZNYCH I AMBITNYCH LUDZI
Z NAMI OSIĄGASZ SUKCES

O ponad 25 lat zajmujemy się spedycją i organizacją logistyki transportu na najwyższym poziomie. W naszym zespole pracują osoby ambitne, które dobrze czują się w działaniach zespołowych i odnajdują się w branży spedycyjnej.

Ważna jest dla nas każda osoba w zespole, zależy nam na dobrej atmosferze i budowaniu wieloletniej współpracy. Wiemy też, że odpowiednia motywacja, to podstawa zadowolenia zatrudnionych u nas osób.

Z nami osiągniesz satysfakcję zawodową.
Zapraszamy do naszego zespołu.

 

Możesz zawsze wysłać do nas swoje CV
nawet jeśli nie ogłaszamy ofert na konkretne stanowiska.
Swoje CV wyślij na adres: sekretariat@allcomgdynia.pl

AKTUALNE OFERTY PRACY

Zobacz:

Stanowisko Dyrektor Handlowy

Zakres obowiązków

  1. Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez prowadzenie aktywnych działań (tj. nawiązywanie kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert, prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych)
  2. Zarządzanie relacjami ze stałymi Klientami
  3. Prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami usług
  4. Opracowywanie i wdrażanie nowych strategii sprzedaży ((w tym projektów specjalnych i break-bulk)
  5. Interpretowanie trendów rynkowych i dostosowywanie do zmian w branży
  6. Budowanie świadomości marki i osiąganie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta
  7. Opracowywanie biznesplanów dotyczących możliwości handlowych
  8. Monitorowanie wyników i przygotowywanie raportów dla Dyrektora Zarządzającego

Wymagane umiejętności i doświadczenie

  • Znajomość prawa i problematyki związanej ze spedycją międzynarodową i transportem
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność prowadzenie skutecznych negocjacji
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami i dostawcami
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Wykształcenie wyższe
  • 3-letnia praktyka na podobnym stanowisku w firmie zajmującej się spedycją morską i transportem

Specjalista sprzedaży usług spedycyjnych

Opis stanowiska:

  • Pozyskiwanie nowych klientów poprzez:
    • nawiązywanie kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych,
    • przygotowywanie ofert dla potencjalnych Klientów także aktualizowanie ofert dla stałych Klientów,
    • prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych z nowymi Klientami w celu uzyskania zleceń spedycyjnych,
  • prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych z dostawcami usług (Armatorami, Portami, Firmami Kontrolnymi, Przewoźnikami, Agentami, itp.) w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków współpracy,
  • negocjowanie korzystnych stawek,
  • utrzymywanie kontaktów ze stałymi Klientami,
  • delegacje służbowe do Klientów,
  • uczestnictwo w krajowych i międzynarodowych targach branżowych

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży: transport, spedycja, logistyka,
  • Doskonała znajomość rynku morskich przewozów kontenerowych,
  • Biegła znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dużej, prężnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Samochód służbowy, komputer, telefon.
Facebook
LinkedIn
Youtube