Rozmieszczenie palet w kontenerach
Optymalne wykorzystanie wnętrza kontenera
W transporcie morskim kontenerowym niezbędna jest logistyka prawidłowego rozmieszczenia
ładunku w kontenerach. Przeładunek kontenerów to temat, w którym potrzebna jest wiedza i doświadczenie.
Optymalne wykorzystanie wnętrza kontenera polega na właściwym ułożeniu w nim możliwie największej partii ładunków, aby nie przekroczyć ich dopuszczalnej wagi brutto – ciężaru użytkowego i nie uszkodzić przy tym towaru w trakcie załadunku i wyładunku.
Rodzaje i wymiary kontenerów można sprawdzić tu: Rodzaje kontenerów
Załączamy przykładowe schematy rozmieszczenia europalet i palet przemysłowych. Pokazujemy optymalne wykorzystanie różnych typów kontenerów do załadunku towarów.
Przykładowe schematy rozmieszczenia europalet i palet
Załączamy przykładowe schematy rozmieszczenia europalet i palet przemysłowych.
Pokazujemy optymalne wykorzystanie różnych typów kontenerów do załadunku towarów.
Konterer morski 20 FT DV/UNIVERSALNY
11 europalet 80×120 na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety
Konterer morski 20 FT DV/UNIVERSALNY
9 -11 palet przemysłowych 100×120 cm na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety
Konterer morski 20 FT REEFER / CHŁODNICZY
10 europalet o wymiarze 80 x 120 cm na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety
9 palet przemysłowych o wymiarze 1000 x 1200 mm
Towar nie wystaje poza obrys palety
Konterer morski 40 FT DV / UNIWERSALNY
24-25 europalet 80×120 cm na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety
Konterer morski 40 FT DV / UNIWERSALNY
20-21 palet przemysłowych 100 x120 na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety
Konterer morski 40 FT REEFER / CHŁODNICZY
23 europalety 80×120 cm na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety
Konterer morski 40 FT REEFER / CHŁODNICZY
20 palet przemysłowych 100 x120 na jednej warstwie
Towar nie wystaje poza obrys palety